Op weg naar Afrika - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Fleur Stolk - WaarBenJij.nu Op weg naar Afrika - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Fleur Stolk - WaarBenJij.nu

Op weg naar Afrika

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

10 Augustus 2010 | Nederland, Leersum

Hoi allemaal,

Eindelijk is het dan bijna zover, over ruim twee weken vertrek ik voor 3 maanden naar Zuid-Afrika!

Op 17 september as. vlieg ik van Düsseldorf via Londen naar het verre Johannesburg, om vanaf daar met een binnenlandse vlucht door te reizen naar mijn bestemming Hoedspruit, aan de rand van het Krugerpark.

Via deze blog kun je mijn belevenissen volgen over het lesgeven op de Daktari Bush School en het werken op het Equine Rehab Centre.

Je kunt links onderaan je e-mailadres invullen in het blokje 'blijf op de hoogte', zodat je een mailtje krijgt als er wat nieuws te lezen is. Ook kun je eventueel onderaan een berichtje voor me achterlaten!

Telefonisch ben ik waarschijnlijk beperkt bereikbaar, e-mailen is makkelijker. Naar verwachting ben ik op 12 december weer thuis.

Liefs,
Fleur

• 23 Augustus 2010 - 15:44

Lisa Verbon:

Hey Fleur!

Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden daar! Ik wens heel veel succes en plezier!

Groetjes Lisa

(bijna vanuit Kopenhagen, nog 3 nachtjes voor ik vertrek.. :-) )

• 05 September 2010 - 15:40

Annika Sakkers:

Hoi Fleur, leuk om je zo te kunnen volgen! Ik wens je een goede reis.

• 10 September 2010 - 16:19

Joyce:

Hoi Fleur,

Net ons mail-adres toegevoegd: lijkt ons heel leuk je belevenissen te volgen! Nog maar een weekje...
    Groetjes,
    Joyce en Sophie

• 18 September 2010 - 12:33

Suzanne:

Fleur!!!! Je bent als het goed is al (bijna) in Z-A. Meis, wat spannend! :) Hopelijk heb je een goede reis gehad. Heb de tijd van je leven. :)

Kus uit Nederland

• 19 September 2010 - 08:47

Tante Lia:

Hallo lieve Fleur,nu ben je eindelijk in Africa!!!!Hoe is je verblijf daar?En de mensen waar je mee gaat werken zijn die aardig voor je?Wij wensen jou heel veel succes.Liefs en groeetjes van Lia en John.